Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Tivedstorp Vandrarhem

Grupper

Tivedstorp är det perfekta stället för bröllopet, släktträffen, 50-årsfesten eller allt annat som är värt att fira. Här finns vackra och stora grönområden, dansbana, festloge, bastu, grillplatser och mycket annat. Är ni många kan du hyra hela byn.

Vår kaffestuga har plats för upp mot 64 sittande personer och vi har fullständiga rättigheter. Vi ordnar festmåltiden och boendet och tillhandahåller ljud- och bildutrustning av hög kvalitet. Vi har flera möjliga scener både inomhus och utomhus. Har du någon rolig idé om vad som kan spelas på Tivedstorp? Kontakta vår musikarrangör Anders via mejl eller ring honom på telefonnummer 0736557125.

Varför inte ta med arbetskollegorna på en konferens i naturnära miljö? Vi har en rymlig konferenssal och det finns gott om friluftsaktiviteter att välja på för att stärka gemenskapen, exempelvis ridturer, cykling, vandring eller paddling.

Tveka inte att kontakta oss så hjälper vi till att skräddarsy en oförglömlig tillställning efter just era behov.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er