STF Tännäskröket

Bröllop

Den storslagna naturen i Tännäs skapar fantastiska möjligheter för storslagna upplevelser. Vår lilla anläggning med mat och service i världsklass är en vinnande kombination för ett personligt och unikt bröllop. Hos oss bokar ni i princip en helt egen skidanläggning till ert bröllop. Skidåkningen blir ett jättetrevligt tillfälle för bröllopsgästerna att lära känna varandra och ha roligt tillsammans. Miljön och upplägget är så annorlunda och unikt att gästerna troligtvis får uppleva något de inte upplevt tidigare.

Kontakta oss gärna för att få veta mer: brollop@tannaskroket.se

brollopspar i fjällen vid STF Tannaskroketbröllopspar åker liften upp mot fjället kyrkan vid STF Tännäskröket

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

Flera boendealternativ