STF Hemavans Fjällcenter

Mat & dryck

Restaurangen
Välkommen till vår trevliga restaurang Renstigen! God mat är en grundsten i varje bra fjällupplevelse och i vår mysiga restaurang erbjuder vi ett modernt kök och har plats för upp till 70 gäster.  Vår erfarna personal gör allt för att ditt besök ska bli en upplevelse och inte bara en middag. I den stora matsalen serverar vi frukostbuffé som du bokar i receptionen dagen före.

Under sommartid kan ni besöka Lastkajen, vår uteservering på baksidan av huvudbyggnaden.

För större grupper kan vi sy ihop paketmiddagar som passar just er. För mer information besök Hemavan Fjällcenter.

Baren
I vår mysiga bar En trappa upp kan du slappna av till skön musik, roliga spel och gott sällskap. Vi försöker jobba med så mycket lokala bryggerier som det går och vi har ett brett utbud av cocktails för dig att njuta av. Välkommen in!