STF Hemavans Fjällcenter

Mat & dryck

Restaurangen
Välkommen till vår trevliga restaurang! God mat är en grundsten i varje bra fjällupplevelse. I vår restaurang, med plats för 200 gäster, modernt kök och vassa kockar äter du dina måltider. En otroligt mysig restaurang med erfaren personal som gör allt för att ditt besök ska bli en upplevelse och inte bara en middag. I den stora matsalen serverar vi frukostbuffé. Frukost beställer du i receptionen dagen före. Dukade middagar kan beställas av grupper. Under sommartid flyttar vi vår restaurang en trappa upp till vår bar. Ta kontakt med receptionen för mer information och bordsbokning. För mer information besök Hemavan Fjällcenter.

Baren
I vår mysiga bar En trappa upp erbjuder vi en delikat pubmeny och ett bra dryckessortiment. Här äter och dricker du gott, slappar till skön musik eller kör kanske en omgång biljard eller backgammon med polarna. Vi visar hockeymatcher på storbilds-tv under säsong.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er