Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Hemavans Fjällcenter

Mat & dryck

Restaurangen
Välkommen till vår trevliga restaurang! God mat är en grundsten i varje bra fjällupplevelse. I vår restaurang, med plats för 200 gäster, modernt kök och vassa kockar äter du dina måltider. I stora matsalen serverar vi frukostbuffé,  Frukost beställer du i receptionen dagen före. Dukade middagar kan beställas av grupper. Ta kontakt med receptionen för mer information. För mer information besök Hemavan Fjällcenter.

Baren
I vår mysiga bar En trappa upp erbjuder vi en delikat pubmeny och ett bra dryckessortiment. Här äter och dricker du gott, slappar till skön musik eller kör kanske en omgång biljard, dart eller backgammon med polarna. Vi visar gärna hockeymatcher på storbilds-tv.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er