STF Blåhammaren Fjällstation

Bröllop

Bröllop på Blåhammaren
Sedan 2014 har Blåhammaren haft vigsel under början av sommare. För 2022 har vi inget färdigt bröllopspaket men hör av dig till blahammaren@stfturist.se om du vill gifta dig hos oss. Boende och mat bokar du själv på vår hemsida.
Vigsel sker fortfarande i all enkelhet och vi kan inte garantera att ni får sitta alla tillsammans vid middagen, vi gör dock alltid vårt bästa. Vi har begränsade platser och vår middag är populär och ofta fullbokad. Se till att boka in er i god tid. Tänk på att middagsgästerna är på sin egen semester, och inte på bröllop.
Vi har serveringstillstånd och egen dryck får endast förtäras där vi inte serverar alkohol. Vi har ingen möjlighet att transportera någon eller något med helikopter.

Bokningen

010-190 2360 Vardagar kl 9-12