Lounge på Göteborg city hotell

Bo på hotell

STFs hotell hittar du både i städer och långt ut på landet. Inte sällan inrymda i spännande byggnader och miljöer. Här står det personliga bemötandet i fokus och du bor du lite mer bekvämt, med bäddade sängar, städning och – för att inte lova för mycket – nästan alltid frukost . Oftast har rummen egen dusch och toalett. Tips om personalens egna smultronställen ingår alltid, om du vill.

Visa alla hotell på karta

När du bor på hotell är det givetvis bäddat och klart när du kommer, och även här finns sköna umgängesytor med plats att mötas. På en del av dem hittar du dessutom en restaurang eller ett café, och ibland är det enbart frukostservering. En del av hotellen erbjuder både hotell och vandrarhem, vilket innebär att du kan välja vilket du föredrar. Flexibelt efter dina önskemål.

Alla våra hotell är noga utvalda för sitt engagemang och goda värdskap, samtidigt som de alla har sin unika prägel. Därför kan du vara säker på att du alltid får ett engagerat, personligt och kunnigt omhändertagande samt de bästa tipsen på lokala upptäckter.

Våra hotell är ett lika bra alternativ när du reser på din fritid som när du reser i tjänsten. Hyr hela huset när du reser med en stor grupp så får ni anläggningen helt för er själva under ert möte, konferens eller läger.

Varmt välkommen till ett personligt boende!

Flexibla bokningsvillkor

Oavsett om det är dina egna semesterplaner eller omvärlden som förändras har du alltid flexibla bokningsvillkor när du bokar på vår hemsida.

Läs mer om våra bokningsvillkor (öppnas i ny flik)

Hitta ett hotell som passar dig

Boka boende

STF Lydde Gård

Västergötland
Boka boende

Upplevelser i Sverige

Presentkort

Har du någon du vill fira? Med STFs presentkort öppnar sig en hel värld full av äventyr och upplevelser i hela Sverige.

Sök boende baserat på boendetyp

Vandrarhem, fjällstation, pensionat, hotell eller fjällstuga. Du väljer!