STF Ytterjärna Hotell

Grupper

Wegnerrummet med öppen spis eller konferens i den pampiga teaterlokalen med plats för femhundra personer? Vårt fantastiska läge i den sörmländska naturen, i lokaler som genom sin arkitektur är skapad för hela människan, med mat tillagad med de bästa råvarorna tillagade med inspiration av årstidsloppet och övernattning i rum där färg och form fått stå i centrum, kan din konferens inte bli någonting annat än en kreativ resa!

Våra vackra lokaler passar allt från det intima mötet till den stora konferensen. Träffas för samtal framför den öppna spisen i, i det vita huset eller ta en promenad genom rosenträdgården ner till det lilla vasshuset vid havet. Eller varför inte boka den stora scenen i Kulturhuset och dela samma scen som några av de bästa musikerna/artisterna i världen. Vandra en bit av ekoleden och låt naturen skapa kreativ inramningen till er konferens.

Vi skräddarsyr gärna aktiviteter till er grupp och skapar det där lilla extra som passar just er. Allt från guidade visningar till konstupplevelser. Låt oss gärna ta del av era frågor och idéer.

Välkommen med er förfrågan!

Boka

Boka genom att kontakta STF Ytterjärna Hotell direkt.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er