STF Nyrups Naturhotell

Grupper

Vill du uppleva en naturnära konferens på riktigt? Skapa minnen tillsammans med företagsgruppen, säljgänget, föreningen eller kanske smala släkten för en annorlunda upplevelse där ni verkligen kommer varandra nära? Välkomna till oss på Nyrups Naturhotell!

Här blir mötet med varandra och naturen i fokus. En annorlunda konferens där ni delar upplevelser som skapar skillnad. Samlingshyddan Älvan är utrustad för möten både för storgrupp och små grupper. Vi erbjuder också mötesrum utomhus vid bäcken, i bokskogen eller under björkarnas kronor.

Grupper kan boka till matupplevelse med gemensam matlagning av trerätters middag med lokala råvaror i uteköket. För grupper större än åtta personer kan bokningen också inkludera en guidad matlagning – en svårslagen upplevelse av gemenskap, fokus, närhet och energi som resulterar i en kulinarisk middag.

Vi hjälper dig att boka och planera din vistelse där vi även kan ordna ostprovning, råvarusafari, fladdermussafari, trädklättring, yoga och mycket mer.

Välkommen till en riktigt naturnära konferens.