STF Västerås - Årsmöte 2022

STF Västerås

27 Mar

Inte medlem
Motioner till årsmötet skall skriftligen vara inlämnade senast den 15 februari till Gunnel Lejonberg, Västra Utanbygatan 14B, 722 16 Västerås eller via mejl till gunnel.lejonberg@gmail.com
Årsmötet var planerat till den 14 februari. På grund av smittläget och rådande restriktioner skjuter vi fram årsmötet till slutet av mars. Kallelse med tid och plats meddelas senast två veckor före, genom mejl och publicering på vår hemsida. Anmälan kommer att krävas eftersom vi i samband med årsmötet bjuder på förtäring. För mer information kontakta ordförande Gunnel Lejonberg 0735–302929 . Sedvanliga årsmötesförhandlingar med redovisning av det gångna året, val av ny styrelse, beslut angående verksamhetsplan och budget för 2022 samt inlämnade motioner och förslag.
  • Samling: Kyrkbacksgården, Västerås , 18:30
  • Plats: Västerås
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Gunnel Lejonberg 0735-302929

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 01 Dec - 28 Feb 2022

Skidturer med kort varsel Vintersäsongen 2021/2022

Är du intresserad av att åka skidor när det finns snö? Oftast förlägger vi våra skidturer i den Västmanländska vildmarken, ibland i ospårad terräng. Normalt tar vi två fikaraster. Kontakta Anders för att sätta upp dig på en e-postlista så får du information när en tur är på gång, oftast 1-2 dagar före tänkt tur. Du gör enklast din anmälan via e-post till: anders.sewerin@gmail.com Ni som tidigare har anmält er till e-postlistan behöver anmäla er på nytt. Info och Anmälan: Anders Sewerin 070- 2520858

Anmälan till e-postlistan: anders.sewerin@gmail.com Ni som tidigare har anmält er till e-postlistan för behöver anmäla er på nytt.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis