Just nu har vår fjällbokning och kundservice långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Närsholmen Fyr & Logi

Grupper

Välkommen hit med hela gänget! STF Närsholmen Fyr & Logi tar emot grupper på sommaren och även utanför ordinarie säsong. Vårarna och höstarna är fantastiska. Det kan vara företagsgrupper, familjer eller vänner som träffas ett par dagar. Mindre konferenser och evenemang är också välkomna. Om du vill ha hjälp med att ordna aktiviteter, goda måltider eller annat så har vi många idéer. Hör av dig med dina önskemål till martin.narsholmen@gmail.com eller 0734 343100.