STF Katrineholm Stora Djulö vandrarhem

Grupper

Vi tar gärna emot mindre grupper och sällskap så som släktträffar, möhippor, bröllop, svensexor, kick-offs, föreningsträffar, sportcuper, yogaläger, dansläger etc.

Vi har övernattningsmöjligheter för upp till 24 personer. Våra matsalar, som man kan hyra när man kommer i grupp, rymmer ca 24 personer fördelat på två kök. Vi kan också hjälpa er med catering från lokala företag. Hos oss finns också möjlighet att grilla, om ni föredrar att laga maten utomhus. Vi har sittgrupper så ni kan sitta utomhus såväl som inomhus.

På Stora Djulö samlas ni i en lugn och naturskön miljö som andas frid och skönhet och ger inspiration. Den rymliga trädgården har fin utsikt över betande kossor och böljande fält. Vill ni ha anläggningen för er själva så kan man välja alternativet ”hyr hela huset”.

För att få en offert för din grupp, klicka på fliken ”Gruppförfrågan” längst ner på denna sida och fyll i era önskemål så återkommer vi till er med förslag om upplägg och pris.

Varmt välkomna till Stora Djulö!