Fyledalen - Vårvandring 28/5

28 Maj 2022

Inte medlem
Längd: 15 km Svårighet: passar alla vana vandrare
Vi vandrar genom den natursköna Fyledalen med dess bokskogar och fågelliv. Vandringen tar cirka 6 timmar inklusive 2 pauser.
  • Senaste datum för anmälan: 25/05
  • Samling: Röddinge kyrka , 10:00
  • Plats: Fyledalen
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Anders Holmgren; anders.holmgren55@gmail.com, 0708-306399

Typ av aktivitet: Vandring

• 28 Maj 2022

Fyledalen - Vårvandring 28/5

Längd: 15 km Svårighet: passar alla vana vandrare

Medlem: Gratis

Icke-medlem: 50 kr

• 18 Jun 2022

Aktivitetsdag på Kullatorpet, våren 2022

Vi träffas vid 9.30-tiden då vi börjar med att äta medhavd frukost och planera dagens aktiviteter. Det finns alltid något för alla att hjälpa till med och man väljer själv vad man vill göra. Det kan t ex vara städning, vedhuggning, målning, trädgårdsarbete eller gräsklippning d v s det som behövs för att hålla torpet i gott skick. Vid träffarna i april, maj och juni avslutar vi med en gemensam måltid till självkostnadspris. Det finns också tillfälle att gå en promenad i omgivningarna. Arrangör: Sektionen Kullatorpet

Anmälan görs till ansvarig för aktivitetsdagen: 9 april: Camilla och Jan-Erik Ekberg; Camilla 073-9544768/ckekberg@gmail.com eller Jan-Erik 070-9655600/janeric.ekberg@gmail.com 14 maj: Gunilla och Calle Werner; Gunilla 070-2315580/gekwerner@gmail.com Calle carl.gustav.werner@gmail.com 18 juni: Pirkko Hamberg och Bengt Dahlvig 070-9667110/kullatorpet99@gmail.com

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis

• 24 Jun 2022

Midsommar på Kullatorpet 2022

Välkommen att fira en gemytlig midsommar mitt i skogen på Romeleåsen där fågelkvitter och vindens sus i trädkronorna är de enda "störande" ljuden! Efter sill och potatis och kanske lite sång går vi en kort vandring i omgivningen. Tillbaka på Kullatorpet blir det kaffe och jordgubbstårta. Vi hjälps åt med dukning och diskning! Dryck tar du med själv och kostnaden för maten delar vi mellan oss. Tillkommer 20 kr i besöksavgift på Kullatorpet.

Ekonomiskt bindande anmälan senast 17 juni kl 18.00.

Medlem: Pris ej bestämt