Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Arlanda/Jumbo Stay

Hitta till STF Arlanda/Jumbo Stay

Med bil:
Ni finner oss mellan väg 905 och väg 273. Avfart mot Grind 1, Norrtälje och Almunge. Vi är belägna mittemot Radisson SAS Arlandia och Flight Academy.

Ingen parkering erbjuds vid planet. Det finns tillgängligt på Alfa- eller Betas långtidsparkering. Härifrån går transferbuss nummer Alfa till Jumbo Hostel.

Med buss eller tåg från terminalerna:
Kostnadsfria transferbussen Alfa går från busshållplats 3 var 15:de minut mellan Jumbo Hostel och terminalerna.

Till fots:
En promenad på cirka 15 minuter från terminalerna.

Parkering:
För våra daggäster har vi 10 parkeringsplatser nedanför planet. För gäster som reser iväg och behöver parkera bilen fler än en natt hänvisar vi till närmsta långtidsparkeringen ALFA.

ALFA långtidsparkering erbjuder prisvärd långtidsparkering endast 500m ifrån Jumbo Hostel. ALFA shuttlebuss nr 14 går förbi Jumbo Hostel på väg till terminalerna vilket gör det mycket enkelt för gäster som vill lämna bilen direkt innan incheckning på Jumbo Hostel.
  • GPS-koordinater: N59.640213°, E17.938768°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er