Vandringens dag - Vantalängan

STF Östra Skåne

10 Sep 2022

Lördagen den 10 september. Samåkning från Naturums parkering kl 09.00. Vandringens dag förläggs till Tomelilla kommun i år. Vi samlas på Vantalängans parkering kl 10.00 och vandrar Skåneleden till Hallamölla, där vi stannar och tar en fika. Tillbakavägen väljer vi Backaleden. Total sträcka 8-9 km.
  • Samling: Vantalängans parkering , 10:00
  • Plats: Vantalängan
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Pär Ericsson, 0707-713580, eller Bengt Klingheim 0702-900833, bengt@klingheim.nu

Typ av aktivitet: PR-arrangemang

• 04 Maj - 31 Aug 2022

Aug

Onsdagscykling

STF arrangerar cykelturer varje onsdag under sommaren. Vi startar turerna vid Tivolibadet, Kristianstad kl. 09.00. Vi cyklar i alla väder. Sista cyklingen är den 31 augusti.

Varje onsdag fr o m 4 maj t o m 31 augusti

Medlem: Gratis