Onsdagscyklingen

STF Östra Skåne

01 Maj - 28 Aug 2024

Inte medlem
Onsdagscyklingen startar 1 maj. Avslut sista onsdagen i augusti.
Börjar onsdagen den 1 maj. Vi cyklar varje onsdag i alla väder till och med sista onsdagen i augusti. Start vid f d Tivolibadet i Kristianstad kl 09.00. Info: Bengt Klingheim, 0702-900833 eller bengt@klingheim.nu
  • Samling: Fd Tivolibadet i Kristianstad , 09:00
  • Plats: N Åsum
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Bengt Klingheim, 0702-900833 eller bengt@klingheim.nu

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 01 Maj - 28 Aug 2024

Onsdagscyklingen

Onsdagscyklingen startar 1 maj. Avslut sista onsdagen i augusti.

• 24 Aug 2024

Vandring Hovdala - Avenbokar, hed, slott, slätt och sjö

Lördagen den 24 augusti. Samling kl 10.00 vid de stora informationsskyltarna vid infarten till Hovdalaområdet, cirka 1 km från slottet. En omväxlande vandring i de östra delarna av Hovdalaområdet, söder om Hässleholm. Rundan går på lättgångna stigar och grusvägar, utan branta backar och är cirka 8 km. Kom ihåg fikan! Info: Lotta, tel 0730-572881.

Önskar du samåka från Naturum i Kristianstad, tag kontakt med vandringsledare eller någon i styrelsen

• 14 Sep 2024

Bockeboda - Vandringens Dag

Lördagen den 14 september firar vi Vandringens Dag med en vandring i Bockeboda. Samling parkeringen Baslinjen – Långmossevägen kl 10.00. Kör Uddarpsvägen från Skepparslöv till infart på Baslinjen. Vi går på sydöstra delen av Bockebodaområdet. Paus för fika och sedan åter till parkeringen. Sträcka cirka 7 km. Info: Birgitta/Sven Malm 0702-532790.