STF Stockholm/Zinkensdamm Hotell & Vandrarhem

Grupper

Med våra totalt 145 rum av olika varianter, flera konferens- och grupprum och egen restaurang är vi det perfekta alternativet för grupper. Oavsett om det gäller en liten familjesammankomst, stor konferensresa eller en klassresa. Våra konferenslokaler är fullt tekniskt utrustade och vår stora, lummiga innergård lämpar sig väl för umgänge eller uppsamling innan ni beger er ut på aktiviteter på stan.

Vi finns på sköna Södermalm, mitt i parken Tantolundens gröna oas. Här finns strandbad, park med stor utegrill, stora gräsytor att spela fotboll eller brännboll på, frisbeebana och stort utegym. Det är nära till tunnelbana, pendeltåg och buss och till Slussen där båtarna till Skansen och Gröna Lund går är det bara två stationer med tunnelbanan.

Frukost, lunch och middag erbjuder vi till specialpris för grupper. Vill ni ta med lunch på stan ordnar vi lunchpaket och vid tidig avresa skickar vi med frukostpaket. Behöver ni hjälp att hyra buss ordnar vi det, genom vårt samarbete med bussbolag.

Vi har färdiga aktivitetspaket som passar olika typer av grupper – fråga oss om vad vi kan erbjuda er!
För prisförslag/offert, fyll i en ”gruppförfrågan” som ni hittar längst ner på denna sida.