STF Stockholm/af Chapman & Skeppsholmen Vandrarhem

Mat & dryck

Välkommen till vårt mysiga Café Skeppsholmen! Vi har öppet året runt mellan kl. 08.00-20.00 (öppettiderna kan variera vissa säsonger) och serverar enklare varma maträtter. På sommaren är uteserveringen öppen och lockar med fantastisk utsikt över af Chapman, med omnejd. Under vintern går det utmärkt att beundra utsikten genom fönstret, medan du unnar dig en god kaffekopp med fikabröd. Här har vi även fullständiga alkoholrättigheter.

Med anledning av pandemin kommer Bar & Byssa ombord på af Chapman att vara fortsatt stängd sommaren 2021. Ni är varmt välkomna in till oss på Café Skeppsholmen istället där vi serverar både mat och dryck!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er