Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Stockholm/af Chapman & Skeppsholmen Vandrarhem

Mat & dryck

Välkommen till vårt mysiga Café Skeppsholmen! Vi har öppet året runt mellan kl. 08.00-20.00 (öppettiderna kan variera vissa säsonger) och serverar enklare varma maträtter. På sommaren är uteserveringen öppen och lockar med fantastisk utsikt över af Chapman, med omnejd. Under vintern går det utmärkt att beundra utsikten genom fönstret, medan du unnar dig en god kaffekopp med fikabröd. Här har vi även fullständiga alkoholrättigheter.

Under sommaren (maj-september) öppnar vi upp Bar & Byssa ombord på af Chapman. Här kan du avnjuta goda måltider på poppdäck, med fantastisk utsikt. Det är även härligt att sitta i solen med ett glas bubbel på backdäck. Vid regnigare dagar är det bara att slå sig ner inne i ”Byssan” och mysa. I matväg har vi självfallet vegetariska alternativ.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er