Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Stockholm/af Chapman & Skeppsholmen Vandrarhem

Mat & dryck

Välkommen till vårt mysiga Café Skeppsholmen! Vi har öppet året runt mellan kl. 08.00-20.00 (öppettiderna kan variera vissa säsonger) och serverar enklare varma maträtter. På sommaren är uteserveringen öppen och lockar med fantastisk utsikt över af Chapman, med omnejd. Under vintern går det utmärkt att beundra utsikten genom fönstret, medan du unnar dig en god kaffekopp med fikabröd. Här har vi även fullständiga alkoholrättigheter.

Under sommaren (maj-september) öppnar vi upp Bar & Byssa ombord på af Chapman. Här kan du avnjuta goda måltider på poppdäck, med fantastisk utsikt. Det är även härligt att sitta i solen med ett glas bubbel på backdäck. Vid regnigare dagar är det bara att slå sig ner inne i ”Byssan” och mysa. I matväg har vi självfallet vegetariska alternativ.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er