Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Stockholm/af Chapman & Skeppsholmen Vandrarhem

Hitta till STF Stockholm/af Chapman & Skeppsholmen Vandrarhem

Från T-centralen och Cityterminalen tar det cirka 20 minuter att promenera till Skeppsholmen. Det går även fint att åka buss nr 65 hela vägen fram till oss. Kliv av vid busshållplatsen Östasiatiska museet.

Närmaste tunnelbanestation är Kungsträdgården på den blå linjen. Väl framme väljer du uppgången mot skärgårdsbåtarna och promenerar längs vattnet i ungefär 7 minuter.
  • GPS-koordinater: N59.325407°, E18.080792°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er