STF Söderhamn/Enskär Vandrarhem

Hitta till STF Söderhamn/Enskär Vandrarhem

Allmänna kommunikationer:
Tåg till Söderhamns Resecentrum. Stadsbuss nr 1 till Järnbron, byte till buss nr 63 mot Sandarne till ändhållplats Stenö.

Vägbeskrivning från E4 till taxibåten vid Stenö brygga i Sandarne:
Vid Söderhamn tag avfarten mot Sandarne. Följ skyltarna mot Sandarne, Hällåsen. Kör sedan ca 3 km till nästa rondell. Sväng höger mot Stenö, kör ca 5,5 km. I Sandarne sväng vänster vid vit skylt mot Stenö och följ den vägen ca 3 km tills du kommer till en vändplan. Ta till höger i slutet av parkeringen och följ vägen ut mot bryggan. Där finns en bod med bagagevagnar som kan användas vid behov, kodlås 1994. Efter urlastning parkera bilen vid STF skyltarna till höger om miljöstationen på parkeringen.
  • GPS-koordinater: N61.236317°, E17.26347°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er