Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Söderhamn/Enskär Skärgårdsstugor

Hitta till STF Söderhamn/Enskär Skärgårdsstugor

Allmänna kommunikationer:
Tåg till Söderhamn Resecentrum. Stadsbuss nr 1 till Järnbron, byte till buss nr 63 mot Sandarne, ändhållplats Stenö.

Vägbeskrivning från E4 till taxibåten vid Stenö brygga i Sandarne:
Vid Söderhamn/E-center tag avfarten mot Sandarne. Följ skyltarna mot Sandarne, Hällåsen. Kör sedan södra tvärleden ca 3km till nästa rondell. Sväng höger mot Stenö, kör ca 5,5km. I Sandarne sväng vänster vid vit skylt mot Stenö och följ den vägen ca 3km tills ni kommer till en vändplan. Ta till höger i slutet av parkeringen och följ vägen ut till vändplanen vid bryggan. Där finns en bod med bagagevagnar som kan användas vid behov, kodlås 1994. Efter urlastning flytta bilen till parkeringen.
  • GPS-koordinater: N61.236317°, E17.26347°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er