STF Sjövillan Bed & Breakfast

Mer om STF Sjövillan Bed & Breakfast

Sjövillan Bed & Breakfast ligger på Rindö, men storslagen utsikt över inloppet vid Vaxholm och med Vaxholms Kastell i nära blickfång. Platsen har en spännande historia där den militära närvaron i Vaxholm och på Rindö präglat platsen. På Rindö möts den vackra naturen med kulturhistorien. I det före detta kasernområdet vid Oxdjupet hittar du numera ostmakeri, bryggeri och kafferosteri. Upplev historien genom att gå den kulturvandring som startar precis utanför Sjövillan.

På Sjövillan bor ni gott i ljusa och mysigt inredda rum, där flera har vidsträckt utsikt över havet. Från vår stora terrass kan ni njuta av utsikten mot Vaxholm och Kastellet och se båtarna långsamt passera medan ni äter frukost och dricker ert morgonkaffe.

Sjövillan ligger ett stenkast från Vaxholm och Kastellet. Närheten till Vaxholm och Kastellet ger ett rikt utbud av kultur och nöjen som du som gäst kan kombinera med att upptäcka den vackra naturen på Rindö.

Du disponerar rummet från 14:00 ankomstdagen till 11:00 avresedagen.

Jag som driver Sjövillan heter Lotta Blomqvist och hela vår familj är delaktig i verksamheten på ett eller annat sätt. Varmt välkomna till oss på Sjövillan!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er