STF Sjövillan Bed & Breakfast

Boende

På Sjövillan finns sju ljusa och personligt inredda rum, flera av dem med storlagen utsikt över havet och Vaxholms Kastell. Dusch och WC finns i korridor i nära anslutning till rummen. Alla sängar är enkelsängar som står ihop som en dubbelsäng men kan enkelt skjutas isär om så önskas. Lakan och handdukar ingår och rummen och sängarna är bäddade precis som på ett vanligt hotell. Du disponerar rummet från 14:00 ankomstdagen till 11:00 avresedagen. Vi har trådlöst internet som finns tillgänglig i hela byggnaden.

Frukosten dukar vi upp i vår matsal, med vacker utsikt över havet. Många av våra gäster väljer att äta sin frukost utomhus på vår terrass. Därifrån kan man njuta av havet och all aktivitet som pågår där. Frukosten dukas normalt upp mellan 08:00 – 10:00 men finns behov för frukost andra tider så anpassar vi oss givetvis.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er