STF Laholm Vandrarhem

Parkering
Parkeringsplatsen utanför vandrarhemmets
entré är en gratis 24 h parkering. Övriga
parkeringar i Laholms centrum är också
gratis men flertalet kräver P-skiva. P-skiva
finns i receptionen och i butikerna i centrum.

Från E6
Tag av motorvägen mot Laholm när du kommer till Mellbystrand. Kör ca 5 km. Följ skylt mot centrum Rakt fram i trafikljusen. Sväng höger i rondell mot Centrum. Följ skylt Vandrarhem. Fri parkering på Tivolitorget.

Från väg 24
(Hässleholm/Örkelljunga) Välj vägen till Laholm. Tag höger i rondellen mot Centrum. Rakt fram i trafikljusen. . Sväng höger i rondell mot Centrum. Följ skylt Vandrarhem. Fri parkering på Tivolitorget.

Från väg 117
(Markaryd/E4) I Skogaby, tag av mot Laholm och kör ca 6 km fram till väg 19 (T-kors) Tag vänster mot Laholm. Passera Lagan/kraftverket. Tag till vänster vid skylt mot Centrum, uppför backen. Sväng höger och kör ca 100 m och tag sedan vänster, nu är du på Storgatan. Kör ca 300 m till lämna företrädesmarkering. Tag vänster, följ skylt Vandrarhem. Fri parkering på Tivolitorget.

Busstation 300 m
Järnvägsstation 3 km
Halmstads flygplats 30 km
Ängelholm/Helsingborgs flygplats 30 km
  • GPS-koordinater: N56.509762°, E13.044548°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här