STF Laholm Vandrarhem

Parkering
Parkeringsplatsen utanför vandrarhemmets
entré är en gratis 24 h parkering. Övriga
parkeringar i Laholms centrum är också
gratis men flertalet kräver P-skiva. P-skiva
finns i receptionen och i butikerna i centrum.

Från E6
Tag av motorvägen mot Laholm när du kommer till Mellbystrand. Kör ca 5 km. Följ skylt mot centrum Rakt fram i trafikljusen. Sväng höger i rondell mot Centrum. Följ skylt Vandrarhem. Fri parkering på Tivolitorget.

Från väg 24
(Hässleholm/Örkelljunga) Välj vägen till Laholm. Tag höger i rondellen mot Centrum. Rakt fram i trafikljusen. . Sväng höger i rondell mot Centrum. Följ skylt Vandrarhem. Fri parkering på Tivolitorget.

Från väg 117
(Markaryd/E4) I Skogaby, tag av mot Laholm och kör ca 6 km fram till väg 19 (T-kors) Tag vänster mot Laholm. Passera Lagan/kraftverket. Tag till vänster vid skylt mot Centrum, uppför backen. Sväng höger och kör ca 100 m och tag sedan vänster, nu är du på Storgatan. Kör ca 300 m till lämna företrädesmarkering. Tag vänster, följ skylt Vandrarhem. Fri parkering på Tivolitorget.

Busstation 300 m
Järnvägsstation 3 km
Halmstads flygplats 30 km
Ängelholm/Helsingborgs flygplats 30 km