Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Fågelsjö/Gästis Vandrarhem

Hitta till STF Fågelsjö/Gästis Vandrarhem

Fågelsjö ligger i Orsa Finnmark, i gränstrakterna mellan Hälsingland, Dalarna och Härjedalen.

Europaväg 45 – Inlandsvägen – passerar ca 3 km från byn.

Tågtrafik dagligen på Inlandsbanan under sommaren. Inlandsbussen trafikerar E45 hela året. Knappt 3 km till busshållplatsen resp. Inlandsbanans hållplats.

Fågelsjö ligger i direkt anslutning av Nordic areas betalledsystem med över 100 mil preparerade skoterleder.
  • GPS-koordinater: N61.796121°, E14.635399°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er