Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Arådalen Fjällstuga

Besökskalender

Trivs du när det är lugnare på fjället? Med vår besökskalender får du en överblick hur beläggningen generellt ser ut i denna fjällstuga, så att du har bästa möjliga förutsättningar att planera din tur till mindre besökta perioder. Under perioder med mindre besökare erbjuder vi dessutom ofta bättre priser. Notera att besökskalendern endast ger en indikation och ej tar hänsyn till avvikelser i samband med exempelvis evenemang eller högtider.