Utforska naturen med stf - familjeaktivitet

09 Okt 2022

Okt

Inte medlem
När: 9/10 kl 10-12 Var: Grillplatsen i Grindskogen, Norrtälje Kostnad: Gratis för medlemmar. Icke medlem: 20 kr/barn. Swish till 123 139 46 00 senast 8/10. Anmälan senast 7/10 på sms till 0736 851 550. Frågor? Kontakta oss via mail stfroslagen@stfturist.se eller telefon 0736 851 550.
Följ med på upptäcktsfärd i naturen med STF Roslagen. Vad kan vi hitta i skogen? Vi letar, undersöker och utforskar. Grillen kommer att vara tänd och vi bjuder på korv. Aktiviteten passar för barn i förskoleålder men alla är välkomna! Begränsat antal platser, först till kvarn! Vårdnadshavare ansvarar för sina barn under hela aktiviteten.
  • Senaste datum för anmälan: 07/10
  • Samling: Grillplatsen i Grindskogen , 10:00
  • Plats: Norrtälje
  • För vem? Familj
  • För mer information och anmälan: Anna Törne

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 09 Okt 2022

Okt

Utforska naturen med stf - familjeaktivitet

Medlem: Gratis

Icke-medlem: 20 kr

• 17 Nov 2022

Föreläsning om Colombia

Föreläsning om Colombia Följ med på ett intressant föredrag om Colombia. Vi får lyssna på Victoria Jansons och Torbjörn Frilunds upplevelser och arbete i Colombia. Föredraget tar ca 2 h.

När: Torsdagen 17 november kl 18:30 Var: Samlingssal på Montessoriskolan, Albert Engströms gata 5 Kostnad : Gratis för medlem, men frivillig summa kan swishas (rek 50 kr). Icke medlem: 50 kr. Betalning senast 10 november till bg 620-3657 eller swish nr 123 139 46 00 Anmälan: Anmälan senast 11 november till stfroslagen@stfturist.se eller 070 937 45 57

Medlem: Gratis

Icke-medlem: 50 kr