Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Roslagens Lokalavdelning

Bengt Nordén

stfroslagen@stfturist.se

STF Roslagens Lokalavdelning - Narvagatan 6A, 76131 Norrtälje

Våra kommuner

Norrtälje

Anslut dig till vår lokalavdelning

Maila ossså får du mer information om vår verksamhet

Bra att veta

Välkommen till STF Roslagen. Här, hos STF Roslagen, finner du ord om de aktiviteter vi har på programmet och de som vi har haft i lokalavdelningen på sistone.

Begrunda. Låt oss veta om det låter trivsamt eller om du vill att vi också gör något annat. Vi lyssnar gärna på nya tankar och idéer.

Kommande aktiviteter hittar du under fliken Kommande aktiviteter, här till vänster. Vill du ha direktkontakt med oss, så kontakta någon i styrelsen eller maila oss på adressen; stfroslagen@stfturist.se

Du hälsas varmt välkommen till STF Roslagen, såväl som aktivitetsdeltagande medlem, förslagsgivare till fler/nya aktiviteter, deltagare i programgrupp för möjlighet till genomförande av fler aktiviteter, skrivande om det vi gör och om det vi vill, ledare eller hjälpledare för olika typer av turer eller passiv medlem.