Årsmöte 2023

Årsmöte

STF Dalsland

26 Feb

Årsmötet startar 15:00 den 26 februari 2023 på Brålanda vandrarhem.
Traditionellt årsmöte för medlemmar i lokalavdelningen STF Dalsland med start 15:00 den 26 februari 2023 på vandrarhemmet i Brålanda. Förutom sedvanliga årsmötesförhandlingar blir det bildvisning med berättelser samt presentation av kommande aktiviteter under våren och sommaren. Aktiviteterna kommer också att finnas på vår hemsida. Där kommer dessutom att finnas behövliga handlingar inför årsmötet. Du hittar dem under fliken "Dokument". Vi bjuder på fika, så varmt välkomna att delta.
  • Samling: Brålanda vandrarhem. , 15:00
  • Plats: Brålanda vandrarhem.
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Jan Svedberg 0725091668 janebbesvedberg@telia.com

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 01 Feb - 06 Feb 2023

Jokkmokks marknad 2023.

Jokkmokks marknad är en kär tradition för oss och intresset för att följa med till marknaden är stort. Är du intresserad av att följa med så anmäl dig så fort du kan. Det finns mycket att göra under marknadsdagarna. Hantverk, slöjd, konserter och föreläsningar kan du ta del av alla marknadsdagar. Välkommen till Jokkmokks marknad.

Avresa: 2023-02-01. Hemkomst: 2023-02-06. Resan är för tillfället fulltecknad.

Medlem: 4000 kr

Icke-medlem: 4000 kr

• 26 Feb

Årsmöte 2023

Årsmötet startar 15:00 den 26 februari 2023 på Brålanda vandrarhem.

Medlem: Gratis