Årsmöte 2022.

Årsmöte

STF Dalsland

27 Feb

Årsmöte 2022-02-27, 15:00, vandrarhemmet i Brålanda.
Traditionellt årsmöte för medlemmar i STF kommer att hållas 2022-02-27 klockan 15:00 på vandrarhemmet i Brålanda. Förutom sedvanliga årsmötesförhandlingar blir det bildvisning med berättelser samt presentation av kommande aktiviteter under våren och sommaren. Aktiviteterna kommer också att finnas på vår hemsida. Vi bjuder på fika, så varmt välkomna att delta.
  • Samling: Vandrarhemmet i Brålanda. , 15:00
  • Plats: Vandrarhemmet i Brålanda.
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Jan Svedberg 0725091668 janebbesvedberg@telia.com

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 02 Feb - 07 Feb 2022

Jokkmokks marknad 2022.

JOKKMOKKS MARKNAD 2022-02-02--2022-02-07. Jokkmokks marknad är en kär tradition för oss och intresset för att följa med till marknaden är stort. Är du intresserad av att följa med så anmäl dig så fort du kan. Det finns mycket att göra under marknadsdagarna. Hantverk, slöjd, konserter och föreläsningar kan du ta del av alla marknadsdagar. I priset (3500 kr) ingår resa, logi och tre frukostar. Välkommen med till Jokkmokks marknad.

PGA rådande omständigheter avseende Coronapandemin har Jokkmokksresan fått ställas in 2022. Vi beklagar detta.

Medlem: 3500 kr

• 27 Feb

Årsmöte 2022.

Årsmöte 2022-02-27, 15:00, vandrarhemmet i Brålanda.

Medlem: Gratis

• 14 Maj - 15 Maj 2022

Vandring på Pilgrimsleden 2022.

Vandring på Pilgrimsleden i Dalsland. Delsträcka Högelund-Edsleskog. Vi hälsar er välkomna att delta på vår vandring den 14/5-15/5 med start i Högelund 10:00. Vandringen bjuder på mäktiga naturupplevelser med gammelskogar, sjöar och långa åsar. Från Högelund vandrar vi upp till vindskyddet och vårt nattläger vid Tansjön en sträcka på ca 11,5 km. På vägen går vi igenom Rumpesjöns naturreservat med sina 200-åriga tallar. Övernattning sker i vindskyddet eller tält med lite grillning på kvällen och möjlighet till bad om vädret tillåter. På söndagen vandrar vi vidare upp till Edsleskog. Tittar på den gamla kyrkoruinen varefter vi tar oss hemåt igen. Resorna till och från vandringen får vi samordna med bilåkning. Vandringen är totalt ca 21 km och går i medelsvår terräng. Anmälan senast 7/5 till Jan Svedberg 0725091668 eller Karin Björkholtz 0762454502.

Start i Högelund, 10:00, 2022-05-14.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis