Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Hudiksvall/ Kungsgården/Långvind Vandrarhem

Hitta till STF Hudiksvall/ Kungsgården/Långvind Vandrarhem

Långvind ligger vid havet på Hälsingekusten, Jungfrukusten, 10 km och nio minuter från E4 vid Ångersjöns rastplats. Bästa väg är den asfalterade vägen från Ångersjön, som ligger 27 km söder om Hudiksvall och 26 km norr om Söderhamn.

Det finns också en grusväg från trafikplats Losjö, 15 km norr om Söderhamn. Ett tredje alternativ är gamla vägen från Enånger.

Buss finns till Enånger från Stockholm, Uppsala, Gävle, Söderhamn och Hudiksvall samt från Sundsvall, Östersund och andra destinationer norrut. Kungsgården Långvind hämtar gäster som behöver skjuts i Enånger, Hudiksvall och Söderhamn.
  • GPS-koordinater: N61.457115°, E17.112516°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

Flera boendealternativ

Den här anläggningen erbjuder fler boendealternativ.

Läs mer och boka