Svårighetsgrader vid vandring

STF Bråvalla

14 Jan - 14 Jan 2052

2052

Våra vandringar har graderna LÄTT -MEDEL - UTMANANDE. För att få en njutbar och säker vandring, som passar just dig, läs "Svårighetsgrader vid vandringar". Klicka på DOKUMENT på STF Bråvallas startsida.
  • Plats: Vandringsleder
  • För vem? Alla

Typ av aktivitet: Vandring

• 01 Okt - 31 Dec 2030

Okt

2030

STUDIEFRÄMJANDET

STF Bråvalla samarbetar med Studiefrämjandet, där STF är medlemsorganisation.

Medlem: Pris ej bestämt

• 14 Jan - 14 Jan 2052

2052

Svårighetsgrader vid vandring

• 15 Dec

Norrköping Light Festival 2022

Norrköpings innerstad lyses under december upp av spektakulära ljusinstallationer och konstverk. Elisabet Nyström guidar oss. Vi går i lugn takt i de vackert upplysta kvarteren. Vi går två slingor, 1,5 km + 2 km. Gå den första eller båda. Mellan slingorna tar vi en rast utomhus för medfört kvällsfika. Ta med varma kläder och sittunderlag. Arrangemanget sker i samarbete med Studiefrämjandet.

STF-medlem ingen avgift, övriga 50 kr. Anmälan senast 14/12 till Elisabet Nyström tel/sms 073 056 38 62 eller karingtand@hotmail.com

Icke-medlem: 50 kr

• 12 Feb

STF Bråvalla årsmöte 2023

Alla STF-medlemmar är välkomna. Tag del av året som gått och vilka spännande äventyr som väntar framöver. Årsmötesförhandlingar och information från STF centralt och/eller ett mycket spännande och intressant föredrag, dryck, och förtäring är gratis för STF-medlemmar. Arrangemanget sker i samarbete med Studiefrämjandet.

Anmälan till Christer Goldhammer senast den 1 februari: christer@goldhammer.se eller 0708108270.