STF Saltoluokta Fjällstation

Båttider

Från Kebnats till STF Saltoluokta Fjällstation går dagliga båtturer med M/S Langas. Båtturen tar ca 15 min och från Saltoluoktas brygga är det ca 200 meter att gå upp till fjällstationen.

Kommer du med buss till Kebnats stannar den på vägen ett par hundra meter från båtbryggan. Vi möter alla ankommande och avgående bussar enligt bussoperatörens tidtabell. I händelse av sen buss väntar vi 15-30 minuter beroende på avgång. Meddela oss gärna om bussen är senare än detta så hjälper vi dig att boka annan transport.

Hundra meter från bryggan i Kebnats finns en parkeringsplats där du får stå gratis med bil.

M/S Langas båttider 2022

Boka gärna din biljett online

Bokningen

010-190 2360 Vardagar kl 9-12