STF Sylarna Fjällstation

Medlemserbjudande - 25% rabatt

Boka boende sön-onsd och få 25% bättre pris! Gäller 20/8-30/9 2018

Uppge kampanjkod "STFKLIPPET" vid bokning.

100%FJÄLL 30%BÄTTRE PRIS UNG

100%Fjäll 30%Bättre pris för medlemmar 16 - 25 år mellan 23/2 – 23/3, 8/4-22/4, 21/6-15/7, 20/8-30/9 2018. Kampanjkod STFUNG.

Sugen på att sticka till fjällen? Är du mellan 16 – 25 år ger vi 30 % bättre pris på boende på utvalda datum på vissa av våra boenden i fjällen. 100 % Fjäll ger dig äkta fjällkänsla till grymt bra pris!

Göm erbjudanden

STF Sylarna Fjällstation

Sylarna hägrar ständigt i utkanten av blickfånget för de som besöker Jämtlandsfjällen. Med sin alpina och dramatiska karaktär har det lockat turister sedan 1890-talet och blivit ett nav för vandring, skidåkning och klättring i västra Jämtlands fjällvärld.

Äntligen har STF Sylarna Fjällstation en restaurang! Med utsikt över Sylmassivet njuter du av god mat och dryck före och efter en dag på fjället.

Med fokus på ekologiska och närproducerade ingredienser förser vi dig med hållbar och hälsosam mat från morgon till kväll. Spiseriets kvällsmål serveras som en ”Sharing-middag” med hemma hos känsla. Långkok på gryta med rejäla tillbehör och syltade grönsaker delas med nya och gamla vänner runt bordet. Toppa med förrätt, dessert och god dryck när andan faller på.

Frukost, mellanmål, fika och matlådor finns också att välja på varje dag. Vi har redan gjort valen som är kloka för din kropp och vår planet, allt du behöver göra är att njuta.

Mer information finns under fliken m

• Telefon: +46-647750 19
  • E-post: sylarna@stfturist.se
  • Antal rum: 32
  • Antal bäddar: 100 >
  • Adress: STF Sylarna Fjällstation, 83771 Duved
  • Öppettider: 2018: 23/2-22/4, 21/6-30/9

Vår service

• Aktiviteter och kurser
  • Bastu
  • Butik
  • Fiske
  • Frukostservering
  • Guider
  • Husdjur tillåtna
  • Uthyrning av friluftsutrustning
  • Wifi
Läs mer om service
  • Aktiviteter och kurser

Guideledda aktiviteter och/eller kurser erbjuds.

• Bastu

Bastu finns.

• Butik

Proviant och/eller friluftsutrustning finns till försäljning. Sortiment varierar. Upptäck utbudet i våra fjällstugor här.

• Frukostservering

Frukost serveras.

• Guider

Guider finns att hyra.

• Husdjur tillåtna

Ett begränsat antal djurrum finns.

• Uthyrning av friluftsutrustning

Friluftsutrustning finns för uthyrning.

• Wifi

Wifi i allmänna lokaler och/eller på rummet.

Certifiering

Green key Natures best
Läs mer om certifiering
  • Green key

Anläggningen arbetar aktivt med att minimera sin miljöpåverkan och ta ett aktivt samhällsansvar.

• Natures best

Anläggningen erbjuder kvalitetssäkrade arrangemang inom ansvarsfull naturturism.

Följ STF Sylarna Fjällstation

page.image.alt

Mer om Fjäll

De svenska fjällen är ett självklart resmål sommar som vinter. Vandra eller skida längs Kungsledens 400 kilometer långa ledsystem eller ta ett kvällsdopp under midnattsolen. Oavsett vad du vill uppleva så är äventyret alltid nära!

page.image.alt

Mer om Naturnära

Den svenska naturen är storslagen och bjuder på allt från kustlandskap till fjäll, grönskande ängar och täta skogar. Oavsett vart du befinner dig är det aldrig långt ut till naturen med obegränsade resurser för både aktivitet och vila.

Fjällbokningen

010-190 2360 Vardagar kl 9-18

FÅ OFFERT

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er