STF Sylarna Fjällstation

Butik & uthyrning

Välkommen in i vår butik! Det ligger ett gediget arbete bakom sortimentet i butiken och vi har prioriterat att ta in det som uppskattats mest. Här kan du köpa ingredienser så du kan laga måltider på plats, proviantera till tältturen eller komplettera med exempelvis hygienartiklar eller annat för din tur. Minst 40 procent är ekologiska produkter.

Här finns både kioskvaror, dryck, konserver, frystorkat samt profil- och hygienartiklar. I godishyllorna och läskkylen hittar du energin som behövs långa dagar på fjället. Dessutom har vi kartor, bränsle, hygienartiklar och ett litet sortiment med kläder och sportutrustning. Utbudet motsvarar det i de största fjällstugorna.

Prislista (avvikelser i utbud och pris kan förekomma) Butiken är öppen 07.30-21.00 alla dagar.

Uthyrning
Det finns ryggsäck och termos att hyra hos oss och det behöver inte förbokas.

Fjällbokningen

010-190 2360 Vardagar kl 9-12

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er