Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Svartsö Vandrarhem

Flexibla bokningsvillkor och trygg vistelse i coronatider

STF Svartsö Vandrarhem

Upplev en levande skärgårdsö. Svartsö är en stor ö i Stockholms mellersta skärgård med bofast befolkning året om. Här bor du i mysiga rum på det nybyggda vandrarhemmet, och väljer mellan hotell- och vandrarhemsstandard. Sov gott och upplev Svartsö året runt.

Telefon: +46-854247400
E-post: info@svartsonorra.se
Antal rum: 26
Adress: Svartsöby, 13034 Skälvik
Öppettider: 2020: 1/1-31/12
Incheckning (tidigast): 15.00
Utcheckning (senast): 11.00

Vår service

• <1 km till badplats
  • Cykeluthyrning
  • Familjerum
  • Frukost året runt
  • Husdjur tillåtna
  • Självhushållskök
  • Tillgänglighetsvänligt
  • Uthyrning av friluftsutrustning
Läs mer om service
  • <1 km till badplats

Närmare än 1 km till badplats.

• Cykeluthyrning

Cykel finns att hyra.

• Familjerum

Rum med minst 4 bäddar i samma rum.

• Frukost året runt

Frukost finns att köpa året runt.

• Husdjur tillåtna

Ett begränsat antal djurrum finns.

• Självhushållskök

Fullt utrustat kök där du kan tillaga din mat själv. Köket är gemensamt för alla gäster.

• Tillgänglighetsvänligt

Boendet är tillgänglighetsvänligt och vill gärna tillgodose dina behov som gäst. Av olika skäl kan de dock inte uppfylla exakt alla STFs kriterier för tillgänglighetsanpassning. Om du är intresserad av att komma hit rekommenderar vi dig att ta kontakt innan bokning och fråga vilka möjligheter boendet kan erbjuda. I många fall kan de hjälpa till, trots att de inte har den fulla tillgänglighetsanpassningen.

• Uthyrning av friluftsutrustning

Friluftsutrustning finns för uthyrning.

Hållbarhet

Hållbarhetslöftet
Läs mer om hållbarhet
  • Hållbarhetslöftet

Anläggningen har avgett STFs Hållbarhetslöfte om att arbeta hållbart i den dagliga driften.

Mer om Naturnära

Den svenska naturen är storslagen och bjuder på allt från kustlandskap till fjäll, grönskande ängar och täta skogar. Oavsett vart du befinner dig är det aldrig långt ut till naturen med obegränsade resurser för både aktivitet och vila.

Mer om Kust

Sveriges kust sträcker sig hela vägen från Strömstad i väster till Haparanda i norr. Landskapet skiftar mellan vindpinade ytterskärskobbar, kilometerlånga sandstränder och lummiga skärgårdsvikar.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er