Outnorth - produkter för friluftsliv och outdoor

Nu får du som medlem i STF hela 20 procent när du handlar hos frilufts- och outdoorbutiken Outnorth. Hos Outnorth hittar du kläder, skor och utrustning för aktiviteter och träning utomhus oavsett tidigare erfarenhet eller ambitionsnivå. Här finns ett brett urval av varumärken och produkter för alla typer av äventyr, för såväl stora äventyrare som små.

Registrera dig för att ta del av din medlemsförmån

Nu sänker vi trösklarna ytterligare för att göra det möjligt för fler att komma ut och upptäcka Sverige. Som tack för att du är medlem i STF och bidrar till vårt arbete får du en mycket förmånlig rabatt på nästan hela sortimentet från Outnorth förutom produkter från Fjällräven. Rabatten går inte att kombinera med andra erbjudanden. Genom att registrera dig hos Outnorth får du rabatt på alla dina inköp, så länge du är STF-medlem! Klicka på länken nedan och fyll i dina uppgifter i popupen hos Outnorth. Rabattkoden skickas i ett välkomstmejl från Outnorth efter att du registrerat dig på deras hemsida. Är du redan registrerad hos Outnorth? Inga problem, fyll bara i dina uppgifter på samma sätt så skickas rabattkoden till dig.

» Gå vidare till registreringen på Outnorth