Med plats för svemester

Sommarsverige har plats för alla. Men i år får vi tänka lite extra på att inte alla vara på samma plats samtidigt, för att värna om miljön och varandra. Som tur är finns det massor av oväntade platser att upptäcka i vårt avlånga land. Vare sig du längtar till öppna landskap, en egen plats i solen, en glänta i skogen eller en oas i staden. Här hittar du våra allra bästa tips på unika resmål och genuina boenden som ger dig utrymme att maxa svemestern.

Trygg vistelse och flexibla bokningsvillkor

STF har ett fortsatt stort fokus på att kunna erbjuda dig en trygg vistelse under rådande pandemi. Vi följer utvecklingen noga och är redo att snabbt anpassa vår verksamhet utifrån Folkhälsomyndighetens allmänna råd. Bokar du via vår hemsida har du som alltid flexibla bokningsvillkor, oavsett om det är dina egna semesterplaner eller omvärlden som förändras.

Läs mer om våra anpassningar och bokningsvillkor (öppnas i ny flik)