Med plats för svemester

Sommarsverige har plats för alla. Men i år får vi tänka lite extra på att inte alla vara på samma plats samtidigt, för att värna om miljön och varandra. Som tur är finns det massor av oväntade platser att upptäcka i vårt avlånga land. Vare sig du längtar till öppna landskap, en egen plats i solen, en glänta i skogen eller en oas i staden. Här hittar du våra allra bästa tips på unika resmål och genuina boenden som ger dig utrymme att maxa svemestern.

Trygg vistelse och flexibla villkor

För att kunna erbjuda dig en trygg vistelse i coronatider har vi gjort en mängd anpassningar på våra boenden. Vad gäller avbokningsregler så erbjuder STF alltid generösa villkor när du bokar på vår hemsida. Allt för att du ska kunna vara flexibel, oavsett om det är dina egna semesterplaner eller omvärlden som förändras.

Läs mer om våra bokningsvillkor