vytåg

Medlemsrabatt Vytåg

Vytåg tar över nattågstrafiken mellan Stockholm och Narvik från och med den 13 december 2020. (Denna sträcka trafikeras idag av SJ). Biljetter för vinterns avgångar går att boka redan nu.

Nattåget till Norrland tar dig snabbt, smidigt och enkelt till midnattssolen och norrskenets land. Kliv på i Stockholm och vakna upp till fantastiska vyer av fjäll och storslagen natur.

linjekarta vytåg

Upplev böljande skogslandskap, vindpinade fjälltoppar och vilda vatten. Fascineras av norrskenet i Abisko. Eller res hela vägen till Narvik och ta del av spännande äventyr i arktisk fjällmiljö. Och för dig som bor i Norrland; nattåget tar dig till Sveriges huvudstad där du kliver av mitt i stadens centrum.

Logga in och boka

Hur du använder rabattkoden

1. Rabattkoden hittar du på sidan med alla dina medlemsförmåner. (Kräver inloggning).
2. Resan bokas därefter på Vytågs hemsida genom att du fyller i rabattkoden i samband med bokning, enligt bilden nedan.

kampanjkod vytåg

Villkor

Rabatten gäller ordinarie pris på samtliga tågsträckor på Vys nattåg till Norrland.
Rabatterade priser är markerade med en stjärna
Medlemsförmånen gäller till och med 2022-06-15.Du måste kunna visa ett giltigt STF medlemskort under din resa.

Observera

På sträckor som är belagda med speciell banavgift; exempelvis resa till Arlanda, ges inte rabatt på stationsavgiften. Däremot ges rabatt på sträckan, förutsatt att den är rabattgrundande.

Rabatten gäller ej

vid köp av period- och årskort.
I kombination med andra erbjudanden, rabatter eller kampanjer.
familjeerbjudanden, djurkupé på nattåg, grupperbjudanden.