Just nu har vår fjällbokning och kundservice långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

Man paddlar kajak i skärgården

Boende Västkusten

Sveriges västkust, eller i folkmun västkusten, innefattar mycket mer av Sverige än bara skärgårdslandskapet längs Bohuslän och Göteborg.

Besök Bohuslän och paddla havskajak, fiska krabbor eller vandra på bilfria öar i skärgården. Möt folklivet på Avenyn i Göteborg eller köp med dig ett kilo färska räkor och blicka ut över de salta vågorna i Bohuslän. I Halland hälsar du på Bockstensmannen i Varberg eller går på utomhusteater i Falkenberg på sommaren. Sommarstaden Halmstad välkomnar med after beach på Per Gessles hotell i Tylösand. Hos oss hittar du boenden längs hela västkusten. Boka något av våra boenden, kurser och aktiviteter redan i dag!