Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och kämpar nu för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

Man paddlar kajak i skärgården

Boende Västkusten

Sveriges västkust, eller i folkmun västkusten, innefattar mycket mer av Sverige än bara skärgårdslandskapet längs Bohuslän och Göteborg.

Besök Bohuslän och paddla havskajak, fiska krabbor eller vandra på bilfria öar i skärgården. Möt folklivet på Avenyn i Göteborg eller köp med dig ett kilo färska räkor och blicka ut över de salta vågorna i Bohuslän. I Halland hälsar du på Bockstensmannen i Varberg eller går på utomhusteater i Falkenberg på sommaren. Sommarstaden Halmstad välkomnar med after beach på Per Gessles hotell i Tylösand. Hos oss hittar du boenden längs hela västkusten. Boka något av våra boenden, kurser och aktiviteter redan i dag!