Alla medlemsombud

Här finns i normala fall alla STFs medlemsombud. De representerar dig som medlem på riksstämman i maj 2020 samt i olika utvecklingsprocesser.
50 av ombuden röstades fram i en medlemsomröstning på webben i november 2018. Tio ombud valdes i samma medlemsomröstning till suppleanter (ersättare). På riksstämman 2018 valdes nio personer till nomineringskommitté (som ansvarar för en del av medlemsomröstningen) och dessa arbetar också som medlemsombud. Så allt som allt har vi inom STF 69 medlemsombud. Men vi förbereder just nu val av nya medlemsombud. Valet kommer att ske här och information om alla du kan rösta på håller på att läggas upp. Valet av nya medlemsombud för perioden 2021-2022 sker 15 november – 15 december 2020.

Ett fel uppstod, var god försök igen senare.
Om felet återkommer var vänlig kontakta kundtjänst på kontakta kundservice på 08-463 21 00 eller info@stfturist.se

Din sökning/filtrering gav tyvärr inget resultat. Testa gärna att filtrera på något annat.