Grupper

Bo hela gruppen

Går du i bröllopstankar eller funderar du på att samla släkten och fira en födelsedag? Vill din kör eller barnens idrottsklubb åka iväg och träna? Eller kanske är det så enkelt att du bara vill samla ett gäng vänner för en mysig helg tillsammans? Våra unika boenden runt om i Sverige bjuder på perfekta förutsättningar för grupper som vill mötas i personlig och naturnära miljö. Välj bland över 300 hotell, vandrarhem och fjällstationer, alla med sin unika personlighet och karaktär. Oavsett vilket du väljer möts du av en engagerad värd som gör allt för att just er vistelse ska bli så lyckad som möjligt.

grupper_collage

Offertförfrågan
Nyfiken på vad det kostar att göra ett grupparrangemang på någon av våra anläggningar? Via vår gruppförfrågan här på hemsidan kan du enkelt få en prisuppgift för just din grupp. Offertformuläret hittar du på respektive anläggningssida.
Hitta anläggningar via karta

Hyr hela huset
Vårt koncept Hyr hela huset är ett perfekt alternativ för både små och stora sällskap som vill träffas i hemtrevlig miljö. Här får ni exklusiv rätt till en hel anläggning, med både bäddar och allmänna utrymmen.

Speciella önskemål
Planerar du bröllop, en träningsresa för idrottslaget eller ett spännande äventyr tillsammans med skolklassen? Då får du inte missa våra spännande inspirationstips för bröllop, träning- och klassresor.

Upptäck möjligheterna som grupp hos STF!

Oavsett vilken typ av grupp ni är finns något som passar alla