Just nu har vår fjällbokning och kundservice långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

Harmonisk på en klippa i solnedgången på österlen

Hälsa & harmoni

I takt med att vår vardag och omvärld rusar på i snabbare tempo blir det allt viktigare att emellanåt stanna upp och ta en paus. Naturen har en lugnande effekt och är en perfekt plats att bara vara och andas. Unna dig själv en svettig eller rogivande vistelse på något av våra naturnära boenden, eller boka en av våra färdigpaketerade upplevelser.
Låt naturens lugnande intryck skölja över dig. Släpp alla måsten och tillåt dig själv att sitta på en stubbe i skogen och bara vara.