Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Närsholmen Fyr & Logi

Flexibla bokningsvillkor och trygg vistelse i coronatider

STF Närsholmen Fyr & Logi

Längst ut på en makalöst vacker udde på sydöstra Gotland ligger STF Närsholmen Fyr & Logi. I det välbevarade fyrvaktarhuset hittar du ombonade rum av varierande storlek. Närsholmen är ett naturreservat som bjuder på kultur- och naturupplevelser året runt.

Telefon: +46-734343100
E-post: martin@lindstromgothberg.se
Antal rum: 3
Antal bäddar: < 10
Adress: Närsholmen 897, 62348 Stånga
Öppettider: 2020: 1/6-31/8
Incheckning (tidigast): 16:00
Utcheckning (senast): 11:00

Vår service

• <1 km till badplats
  • Självhushållskök
Läs mer om service
  • <1 km till badplats

Närmare än 1 km till badplats.

• Självhushållskök

Fullt utrustat kök där du kan tillaga din mat själv. Köket är gemensamt för alla gäster.

Mer om Naturnära

Den svenska naturen är storslagen och bjuder på allt från kustlandskap till fjäll, grönskande ängar och täta skogar. Oavsett vart du befinner dig är det aldrig långt ut till naturen med obegränsade resurser för både aktivitet och vila.

Mer om Kust

Sveriges kust sträcker sig hela vägen från Strömstad i väster till Haparanda i norr. Landskapet skiftar mellan vindpinade ytterskärskobbar, kilometerlånga sandstränder och lummiga skärgårdsvikar.