Snälltåget till fjällen

Längtar du efter färgsprakande höstfjäll och storslagna vidder? Under perioden 22/8 – 30/9 2018 reser du extra smidigt till Jämtlandsfjällen med Snälltåget. Nattåg avgår två gånger i veckan från flera orter i södra Sverige till Östersund, Undersåker, Åre, Ånn, Enafors och Storlien. För dig som vill vidare till STFs Fjällstationer i Storulvån och Vålådalen, ordnar Snälltåget smidig transfer hela vägen fram till dörren.

Äventyret börjar redan ombord – du kan koppla av i din kupé eller varför inte njuta av något gott i krogvagnen? På morgonen vaknar du upp i härlig fjällmiljö, redo för en dag fylld av aktiviteter i vackert fjällandskap. Snälltåget stannar i Östersund, Undersåker, Åre, Ånn, Enafors och Storlien. För dig som vill vidare till STFs Fjällstationer i Storulvån och Vålådalen, ordnar Snälltåget smidig transfer hela vägen fram till dörren som ingår i resans pris.

Avresa sker från Malmö sen eftermiddag på onsdagar och lördagar med ankomst torsdag och söndag morgon. Retur torsdag och söndag eftermiddag, med ankomst i Stockholm på kvällen och i Malmö morgonen efter.

MEDLEMSRABATT & BOKNING

Som medlem i STF får du 10 % rabatt på samtliga biljetter hos Snälltåget. Läs mer om erbjudandet. För exakt tidtabell, mer information och bokning, se Snälltågets hemsida.