Grupp som utforskar park i Malmö

Boende i Malmö

Välkommen till en pärla på vår svenska sydkust. Här väntar spännande arkitektur, fina parker och ett kulturliv utöver det vanliga. Dessutom finns familjevänligt hotell och vandrarhem i Malmö, där du bor både hållbart och bekvämt mitt i centrum.

Trivsamt vandrarhem i Malmö

Det är alltid härligt att kunna koppla av i ett slags andra hem på semestern. För STF är det viktigt att du får bo både hållbart och genuint. Därför kryddas din vistelse alltid av ett personligt värdskap. Du som väljer ett boende i Malmö kommer snart märka att stadsmiljön präglas starkt av sin närhet till grönska och vatten. Med STF Hotell och Vandrarhem som bas kan du utforska de naturupplevelser Skåne har att erbjuda. Men du behöver inte lämna Malmö stad för att nå fridfulla naturområden. Det finns en rad smultronställen – från Bokskogen till Bulltoftaparken eller Bunkeflo strandängar.