Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Stockholm Lokalavdelning

STF Stockholm Lokalavdelning - Tideliusgatan 37, Lgh 1501, 11869 Stockholm

Våra kommuner

Ekerö, Järfälla, Lidingö, Solna, Stockholm, Sundbyberg

Anslut dig till vår lokalavdelning

Maila oss så får du mer information om vår verksamhet

Följ STF Stockholm Lokalavdelning

Bästa födelsedagspresenten är ett medlemskap i STF!

Det här får den nya medlemmen:
Rabatt på boenden när du bokar genom STF.
Rabatt på miljövänligare transportsätt hos SJ.
Rabatt på aktiviteter.
6 nummer av den mycket uppskattade tidningen Turist.

Gör så här när du vill ge bort ett medlemskap:
1. Betala in medlemsavgiften till vårt konto 150397-8 och skriv namn på den nya medlemmen.
2. Skicka ett mail till oss och med namn, mailadress och postadress till den du gett ett medlemskap så registrerar vi personen i vårt system. E-adress: stfstockholm@stfturist.se.

Välkommen till Svenska Turistföreningen – Stockholm här kan du hitta aktuell information om vad som händer i STF – Stockholm. Vi vill gärna att ni blir medlemmar i vår förening, Ni får som medlemmar tillgång till vårt nyhetsbrev med många spännande aktiviteter. Vi önskar er alla varmt välkomna till STF-Stockholm och vi hoppas att få se er på våra aktiviteter. Ni vet väl att ni också hittar oss på facebook! http://www.facebook.com/StfStockholm