Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Södra Halland Lokalavdelning

Lars Andersson

stfsodrahalland@stfturist.se

STF Södra Halland Lokalavdelning - Stenfalksvägen 1, 30261 Halmstad

Våra kommuner

Falkenberg, Halmstad, Hylte, Laholm

Anslut dig till vår lokalavdelning

Maila ossså får du mer information om vår verksamhet

Foto: Ingrid Lönn

Bra att veta

Nyhetsbrev
Vill du ta emot vårt nyhetsbrev till din e-postadress? På så sätt får du en påminnelse om aktuella arrangemang, eventuella programändringar och annan information.
Anmäl dig till vår e-postlista genom att maila till stfsodrahalland@stfturist.se

Samåkning
Om du vill samåka och det inte framgår i texten kontaktar du arrangemangsansvarig så hoppas vi kunna ordna detta!
Vi rekommenderar en samåkningsavgift på 5 kr/mil till bilföraren.

Försäkring
Om det skulle inträffa någon olycka då du deltar i någon av STFs aktiviteter kan det vara bra att känna till att du är försäkrad. Se mer på STFs hemsida.