STF Upperud 9:9

Boende

På Upperud 9:9 bor du i en gammal silo. Vi har byggt rummen i de befintliga silofacken med väggar av liggande plank. Rummen är fint infogade i gamla strukturer och modernt utrustade, men det kan fortfarande finnas ett vetekorn eller två i springorna. Franska balkonger öppnar upp mot vatten och ljus. Hög takhöjd skapar rymd och plats åt sovloft dit trappor eller stegar tar dig. Design och formspråk värnar den naturnära enkelheten.

Alla rum är byggda i två etage, har fyra bäddar och sovloft som man når via trappor eller stegar. Rummen har utrustat kök med matplats, WC/dusch och fri Wi-Fi. Du kan inte ta med husdjur till oss. För närmare beskrivning av rummen, se bokningssidan.

Incheckning kl. 16-18 och utcheckning senast kl. 11.