Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Söderhamn/Rönnskär Vandrarhem

Flexibla bokningsvillkor och trygg vistelse i coronatider

STF Söderhamn/Rönnskär Vandrarhem

Bo granne med morgondoppet. Ta båten ut i Söderhamns skärgård och bo i idyllisk skärgårdsmiljö på vandrarhem eller i egen stuga med altan och bastu vid havet. Njut av klippbad och sandstränder, fiskeläger och solnedgångar i havet, på fyra olika öar.

Telefon: +46-722161392
E-post: skargardsenheten@soderhamn.se
Antal rum: 12
Antal bäddar: 26-50
Adress: Stenö havsbad, 82673 Sandarne
Öppettider: 2020: 15/5-25/10

Vår service

• Bastu
Läs mer om service
  • Bastu

Bastu finns.

Hållbarhet

Hållbarhetslöftet
Läs mer om hållbarhet
  • Hållbarhetslöftet

Anläggningen har avgett STFs Hållbarhetslöfte om att arbeta hållbart i den dagliga driften.

Följ STF Söderhamn/Rönnskär Vandrarhem

Mer om Naturnära

Den svenska naturen är storslagen och bjuder på allt från kustlandskap till fjäll, grönskande ängar och täta skogar. Oavsett vart du befinner dig är det aldrig långt ut till naturen med obegränsade resurser för både aktivitet och vila.

Mer om Kust

Sveriges kust sträcker sig hela vägen från Strömstad i väster till Haparanda i norr. Landskapet skiftar mellan vindpinade ytterskärskobbar, kilometerlånga sandstränder och lummiga skärgårdsvikar.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er