Mer om boendet

Torgåsgården är ett litet, personligt och mysigt boende. Här kan du välja mellan rum med två och fyra bäddar. I våra dubbelrum sover du gott i en bekväm dubbelsäng och i våra 4-bäddsrum finns två våningssängar. I vissa av fyrbäddsrummen går det att göra plats för en femte gäst mot en extra kostnad. Du bäddar själv sängarna vid ankomst och bäddar ur vid avresa. På alla våningar hittar du toaletter, duschar och torkskåp.

Sänglinnen, handdukar och städning av rummet ingår i priset.

Som vår gäst har du tillgång till kök och matsal samt vårt mysiga allrum med stora soffor samt vår härliga trädgård med bland annat badsjö och brygga.

Vill du njuta av vår frukostpåse på morgonen? Smidig att ta med sig för att avnjuta på bryggan eller på vår härliga veranda. Vårt kaffe och vår mjölk är ekologisk och våra varor handlar vi lokalt. En perfekt start för en aktiv dag! Förbeställ gärna din frukost via telefon och sms.

Ta med hunden

Din hund är välkommen efter överenskommelse, och det behöver framgå i bokningen till oss. För dig som vill ta med hunden på semestern har vi några rum på första våningen med fönster mot nordost och ut mot parkeringen. Detta ger ett svalt rum med endast morgonsol en kort stund. Här är det också utsikt mot parkeringen. Bilen kan parkeras precis utanför fönstret.

Information för dig som tar med hund:

• Hos oss finns flera bra rundor/promenader precis utanför dörren när ni ska rasta hunden.
  • Om ni ska iväg på någon utflykt där hunden inte kan följa med kan vi hjälp att rasta hunden mot extra kostnad.
  • På sommaren finns det möjlighet för hundar att bada i Motjärn.
  • Som regel skjuts det få raketer i området vilket gör Torgåsgården till ett bra ställe för hundar och ägare som vill slippa raketer under nyår.
  • Hos oss på Torgåsgården kan man ta med sig hund så länge den inte stör gårdens övriga gäster och invånare eller tar sönder inredningen.
  • Hunden får vistas på rummet eller kopplad utomhus.
  • Tillägg för hund SEK 150.

Se tillgänglighet och boka.

Sök & boka