STF Loftahammar/Trillin Vandrarhem

Upplev Tjust vackra skärgård. Vandrarhemmet ligger i den gamla korsettfabriken, nära havet och naturen. Du bor i bekväma rum, alla med sin egen prägel och tjusning. Under högsäsong kan du starta morgonen med en härlig frukostbuffé på den stora balkongen. Vänligen observera att frukost måste förbokas för att garanteras.

Telefon: +46-49361110
E-post: info@tattohavsbad.se
Antal rum: 24
Antal bäddar: 26-50
Adress: Trillinvägen 3, 590 95 Loftahammar
Öppettider: 2019: 1/1-31/12 2020: 1/1-31/12
Incheckning (tidigast): 16:00
Utcheckning (senast): 11:00
Öppettider (reception): 9,00-11,00, 16,00-19,00

Vår service

• <1 km till badplats
  • Familjerum
  • Frukost högsäsong
  • Husdjur tillåtna
  • Självhushållskök
  • Tillgänglighetsanpassad
Läs mer om service
  • <1 km till badplats

Närmare än 1 km till badplats.

• Familjerum

Rum med minst 4 bäddar i samma rum.

• Frukost högsäsong

Frukost finns att köpa under boendets högsäsong.

• Husdjur tillåtna

Ett begränsat antal djurrum finns.

• Självhushållskök

Fullt utrustat kök där du kan tillaga din mat själv. Köket är gemensamt för alla gäster.

• Tillgänglighetsanpassad

Boendet följer de riktlinjer som tidigare fanns rekommenderade av organisationen DHR. DHR arbetar inte längre med denna typ av riktlinjer vilket gör att vi inom STF håller på att arbeta fram en egen standard för tillgänglighetsanpassning som tydligt visar dig som gäst vad du kan förvänta dig av ett tillgänglighetsanpassat boende inom STF. Tills dess att vi är klara med de nya riktlinjerna rekommenderar vi dig att ta direktkontakt med boendet för att säkerställa att tillgängligheten stämmer överens med dina behov.

Mer om Naturnära

Den svenska naturen är storslagen och bjuder på allt från kustlandskap till fjäll, grönskande ängar och täta skogar. Oavsett vart du befinner dig är det aldrig långt ut till naturen med obegränsade resurser för både aktivitet och vila.

Mer om Kust

Sveriges kust sträcker sig hela vägen från Strömstad i väster till Haparanda i norr. Landskapet skiftar mellan vindpinade ytterskärskobbar, kilometerlånga sandstränder och lummiga skärgårdsvikar.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er