STF Klåveröd Logi & Café

Mat & dryck

Café
Sitt ner i vår mysiga storstuga, i trädgården eller på verandan och njut av hembakat, lättare luncher och dryck. Vi har ingen fast meny utan bjuder på det säsongen erbjuder. Vi har även varierande öppettider, så stäm av med oss hur det ser ut just när du vill besöka oss. Under vinter, vår och höst är de framför allt under helgerna vi har öppet, under sommaren har vi öppet större delen av veckan.

Är ni fler än 10 personer vill vi att ni förbokar ert besök. Större grupper kan boka in sig även utanför ordinarie öppettider.

Frukost
Hos oss ingår inte frukost i priset men kan köpas till som ett tillval av alla oavsett om du övernattar hos oss, eller om du bara vill njuta av frukost borta en dag. Beroende på antal gäster serveras frukosten antingen på buffé eller som frukostkorgar i gästkökets kyl. Vänligen observera att frukost måste förbokas, i regel senast en vecka före ankomst.

Lunchpaket
Vill du ha med ett lunchpaket på din utflykt. Boka det hos oss. Du får en baguette som du själv fyller med pålägg på frukosten, ett ägg, frukt, russinpaket och en dricka. Du tar med egen termos som du kan fylla med kaffe eller te. En liten matlåda är att rekommendera att ha sitt lunchpaket i, vi levererar det i en påse.